Praėjus šešioms savaitėms po to kai pasaulio Cyclo-Crosso čempionate buvo užfiksuotas pirmasis techninio dopingo atvejis, paaiškėjo kokių sankcijų tarptautinė dviračių sporto sąjunga (UCI) siekia motoriuką dviratyje naudojusiai Femke van der Driesche.
Belgijos laikraštis Net Nieuwsblad praneša, kad UCI komisija siekia belgei skirti diskvalifikaciją iki gyvos galvos ir 50 tūkst. eurų baudą – tai būtų didžiausia nuobauda, kokia kada nors skirta dviračių sporte.
„Mes tikėjomės, kad sankcijos bus didesnės nei minimali šešių mėnesių diskvalifikacija, bet UCI norima bausmė per didelė. Žinant, kad už EPO tu gali gauti maksimaliai keturių metų diskvalifikaciją, bausmė visam gyvenimui tikrai yra neadekvati, ypač kai toks atvejis užfiksuotas pirmą kartą“ – sakė dviratininkės advokatas De Saedeller.
>>Belgijos dviračių sporto federacija kovai su mechaniniu dopingu pasitelks pažangų skenerį
Ekspertų vertinimu tokia bausme UCI siekia parodyti dviratininkams ir komandos, kad šią situaciją vertina labai rimtai ir nuolaidų nedarys. Paskutinius metus UCI labai stipriai kovoja su dopingu ir pasak organizacijos tokios priemonės neleis techniniam dopingui taip įsišaknyti, kaip, kad atsitiko su medicininiu dopingu.
„Aišku, kad tokia technologija veikia“ – praėjusį mėnesį spaudos konferencijoje sakė UCI prezidentas Brianas Cooksonas. „Mes užfiksavome pirmąjį techninio dopingo atvejį ir tai mums davė labai aiškią žinią. Daugybė žmonių yra pasiruošusių dviračiuose naudoti elektrinius motoriukus. Manau mūsų pareiga yra užkirsti tam kelią. Tai reiškia, jog nesvarbu kas tu esi, nesvarbu kokio tu lygio dviratininkas, jei tu sukčiausi – būsi nubaustas“.
Discussion about this post